11.12.10

Jouluvalmisteluja

Olen viimeisen päälle jouluihminen. Minua ei haittaa, että joulunalusaika alkaa nykyään jo marraskuun alussa. Voisin elää glögin, pipareiden ja havujen tuoksusta. Rakastan jouluaskarteluja, kransseja ja joulukortteja. Leivonnaisia minun tarvitsee tuskin edes mainita.



Tänä vuonna joulu on jäänyt jalkoihin. Vauvavalmistelut ovat vieneet kaiken liikenevän energian. Pienet vaateniput, pinnasänky, hoitopöytä ja tarvikeluettelot ovat harhauttaneet minut joulukorteista, ovikoristeista ja kynttilöiden polttamisesta. Nyt kun vauvavalmistelut ovat valmiit, luulisi minulla olevan aikaa lempipyhälleni. Vaan toisin kävi. Ensi viikolla on ammattiosaamisen näyttö, eikä minulla ole siihen normaalia aikaa, eikä uusintamahdollisuutta. Sen täytyy siis osua kohdalleen ensimmäisellä yrittämällä, mieluiten täydellisesti, koska tiedän pystyväni täydelliseen. Lisäksi aivokapasiteettia rasittaa ihmissuhdesoppa, josta luulin jo päässeeni.



Jouluvalmisteluni lahjoja lukuunottamatta tiivistyvät tämän postauksen kahteen kuvaan. Saksasta viime jouluksi kotiutunut puinen joulutähti, sekä neilikka-appelsiini tuomaan joulun tuoksua. Eipä ole kummoista.

Tahdon joulumieleni takaisin! Ehdotuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...