11.10.11

Blogi ei liity veispuukkiin.


Olen saanut sähköpostiin useamman kerran kyselyitä siitä, josko Kaksin kaunihimpi voisi löytyä facebookistakin. No ei voi. Koska: en tahdo.

Harmia lievittämään annan tämän päivän tilapäivityksen, mikä ei herättänyt toivotunlaista vastakaikua:



Naureskelijoita ja tykkäilijöitä kyllä löytyi, muttei ketään, kenellä olisi ollut vanha kattolamppu ja aikaa ja tahtoa tulla laittamaan se minulle kattoon. Kuljemme siis edelleen pimeydessä.

Voin tietysti asentaa tähän blogiin jonkunlaisen "tykkää" toiminnon, kommentointi mahdollisuuskin on olemassa. Jos tahtoo saada ilmoituksen uusista postauksista, blogger ja blogilista palvelevat. Mikä siinä on että blogienkin pitäisi löytyä facebookista?

6 kommenttia:

  1. Moi,
    mä en kanssa oikeen ymmärrä tota blogien facebookkaantumista. Ehkä osa edelleen lukee blogeja ilman listoja tai syötteenlukijoita, jolloin saisivat FB:n kautta tiedon uusista postauksista.

    Ja tykkäily on niille, jotka ei jaksa kirjottaa hymynaamaa tai "Jee!" (oon yks niistä).

    VastaaPoista
  2. Ei oo munkaan blogi veispuukissa eikä tuu! :) Ihan turhaan sekottaa niitä maailmoja toisiinsa, se on se ja tämä on tämä! :)

    VastaaPoista
  3. Voisin tuoda lampun jos meillä olisi sellainen.

    En myöskään kannata fb ilmiötä ei sieltä kaikkea tarvitse löytyä.

    Ja nää on ihania nämä sun tekstit niin rehellisiä että tunteisiin on helppo samaistua.

    VastaaPoista
  4. Mie en oikeen ymmärrä, miks blogin pitäis olla fb:ssä :P En mie ainakaan jaksais mihinkään sellaseen mitään kirjotella :D

    VastaaPoista
  5. Mä en myöskään ymmärrä miksi pitäisi blogin olla FB:ssä. Mun mielestä siinä on kyse enemmänkin sellaisesta "ammattimaistumisesta", blogista syntyy vähän kuin firma. Harva pystyy tarjoamaan mitään lisäsisältöä FB:n avulla, vaan kyse on vaan sit siitä että automaattiohjelma ilmoittaa koska olet päivittänyt blogin. Jippii. :)

    Oon muuten uus lukija. Sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
  6. Minä lopetan lukemisen jos siirryt facebookiin! En ole siellä itse enkä aio liittyä. Pysy pliis täällä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...