24.10.11

Kuva-arvoitus


Meillä otetaan nykyään vähemmän kuvia, miksi?
Koska ipana liikkuu jatkuvasti, ja kun se keikkuu terävän pöydän kulman yllä yhdellä jalalla, ei ensimmäisenä ole mielessä "jeij, otanpa tästä kuvan".
Toisekseen, näpsä on nykyään jatkuvasti joko a)juuri heräämässä b)syömässä c)tissillä d)yrittämässä itsemurhaa akrobatialla e)tissillä f)nukkumassa.
Ai, on vielä yksi vaihtoehto: pahalla tuulella. Tai ennemmin "en tahdo että kuvaat minua" tuulella. Minkä voitte ehkä lukea rakkaan linssiluteeni olemuksesta oheisessa kuvassa.


Ps. koska tonttulakki oli Teen mielestä perkeleestä, me ei tänä vuonna lähetetä joulukortteja. Nih.

4 kommenttia:

  1. Voi toista. :( Tuokin kuva on kuitenkin omalla tavalllaan taiteellinen. Vähän erilainen joulukortti sukulaisille. :)

    VastaaPoista
  2. Mun yks ystävä postitteli tällaisia joulukortteja viime vuonna :D Siinä tyttö vaan istui selkä suorassa ja naama rutussa vetäs tonttulakkia pois päästään ja tekstinä oli että hyvät joulut vaan sullekin tmv. :D Huippu! Musta kaikki normista poikkeavat jutut vauvojen/taaperoiden kanssa on piristäviä. :)

    VastaaPoista
  3. Tää on paras joulukuva mitä oon nähny :D Olen vasta löytänyt blogisi ja aion olla matkassa mukana jatkossakin..luulen, että asumme samassa kaupugissa yhdistä kaupunkikuvista päätellen mutta me asutaan (minulla 3 lasta) täällä vähän syrjemmässä ja olen sinua jonkin verran vanhempikin.

    VastaaPoista
  4. Joo ilman muuta laitat tämän joulukortin kiertoon! Ei aina voi olla tiptop :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...