17.11.11

Mulkosilmä-Murkku


Yövalon hämärässä valaistuksessa oli pakko kaivaa kamera esiin. Niin hellyyttävä näky on lapsi joka on löytänyt Sen Oikean Pehmolelun.

Herkistävää. Ja jotenkin myös surullista. Tähän asti olen ollut täysin korvaamaton. Nyt on löytynyt nokkamuki, josta neiti suostuu juomaan, ja pehmolelu, joka auttaa pääsemään unen vaiheesta seuraavaan heräämättä. Pikkuhiljaa se kasvaa isoksi, eikä enää tarvitse minua niinkuin ennen, pian koittaa jopa se aika, kun minun pitää jättää tämä kotona oleminen, ja Teen pitää kohdata maailma kodin ulkopuolella ilman minua. Toivottavasti Murkusta on siinä touhussa edes jotakin tukea ja turvaa. Olen onnellinen ipanan puolesta.


4 kommenttia:

  1. Voi toista! Meillä on jo pitkään unikaverin virkaa toimittanut vanha perinteinen "rätti". Eikä mikä tahansa rätti, vaan sen on oltava aina tuo sama vaaleanvihreä rätti. Jos sattuu olemaan vaikka pesussa, korvike ei kelpaa vaan se nakataan kylmästi pois. :D

    VastaaPoista
  2. <3 Mun mimmille tuli vasta 2v sellainen 'rakkain lelu' -kausi. SE lelu oli pieni pehmeävartaloinen nukke jonka kummityttöni tahtoi antaa eteenpäin. Ko kesänä mimmi oli varapäikyssä ja oivoivoi kun nukkea ei perjantai-iltapäivällä löytynyt mistään.. Hoitajat olivat hieman kypsänä kun kyselin nuken perään ja kävimme etsimässäkin sisältä. Onneksi se sitten löytyi maanantaina. Kyseinen nukke oli mukana myös Pariisin matkalla jossa nukkea kävelytettiin metrossa lattiaa pitkin...;-D (hyvinpä nukke on pesuja kestänyt!!) Nyttemmin mimmin ollessa 5v ovat muut lelut jyränneet 'Eena-nuken'. Hauskoja muistoja myös äidille siis.

    VastaaPoista
  3. meillä on alkanu noi pehmolelut kiinnostaa vasta lähempänä 2 vuotta eikä edelleenkään oo lemppariunikaveria.ihanaa että T löysi itselleen rakkaan kaverin:) meinasitko milloin palata kouluun/töihin?

    VastaaPoista
  4. MÄ EN KESTÄ! IHANA! Meillä leluja halitaan päiväsaikaan mutta nukkumaanmenon kanssa niillä ei pikkumiehen mielestä ole mitään tekemistä. Myös äidin t-paita makaa orpona toisella puolella sänkyä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...