16.11.11

Suklaaöverit isänpäivän kunniaksi


Minulla oli tänäkin isänpäivänä juhlafiilis kateissa. Itse en isänpäivää juhli, ja Teelläkään ei omassa isässään ole suuremmin kehumista. "Maailman paras isä" kortti olisi mennyt v*ttuilun puolelle, joten en muistanut mitenkään. Itse sain äitienpäivänä tekstiviestin sen jälkeen, kun olin jo käynyt illalla nukkumaan. Isäihminen ei ansaitse sitäkään. Muistakoon ipana sitten kun kasvaa, jos tahtoo.

Upouutta isoisää, P-pappaa, halusin silti juhlistaa, ja tehdä siitä meidän perheen isänpäivätradition. Leivoin tuon suklaakakkusen, jonka välissä on tazzakaakaokermavaahtoa, ja päällä suklaatuorejuustokreemi.
Mitään korttia en myöskään P-papalle tehnyt, sillä hän ei ole sen tyylinen alkuunkaan. Ja lahjoja en ostele, Teen papasta kun on kyse, eikä omastani. Oi mutsi mutsin blogista bongasin vanhan suosikin, taikataikinan, ja tein samanlaiset käsiveistokset. Ja pappahan oli niin otettu, että silmäkulmassa kimalsi.

Parasta oli, että kakkua jäi jaettavaksi vielä niidenkin kanssa, jotka Teen isänhommia minun kanssani hoitavat. Kakkua riitti minun äidilleni, veljilleni ja siskolleni. Meidän laajennetulle perheelle.

3 kommenttia:

  1. Onneksi teillä on noita isän roolia hoitavia <3 Sulle on tunnustus mun blogissa :)

    VastaaPoista
  2. Oi, löytyykö/saisiko reseptin?! Nam!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...