26.11.11

Toivomuskaivo

Jotenkin tuntuu, että minulla on henkilökohtainen, pään sisäinen toivomuskaivo. Asiat järjestyvät aina.

Kirpparilta löytyy juuri se mitä etsin, budjettiin sopivalla hinnalla, ystävä tarjoaa apuaan pyytämättä, jollakin on varastossa turvaistuin, ja sukulaisella on luppoaikaa työttömänä, ja halua auttaa hankalien päivien koulumatkoissa, vaikka ajokilometrejä kertyy 14o yhden ainoan kouluun heittämisen takia.

Monta kertaa minulta on täällä blogissakin kysytty, että miten minä pärjään yksin lapsen kanssa. En minä pärjääkään. Koska en ole yksin, aina on joku, jolle tyttäreni ja minun asiat ovat sydämenasioita. Ja ilman näitä ihmisiä tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin.

Kiitos on liian pieni sana. Kiitos, silti.

7 kommenttia:

  1. huippua että ongelma ratkesin:):) ja ihania sukulaisia sulla!!!!

    VastaaPoista
  2. Loistavaa:) Itse olen huomannut, että oma asenne ja sinnikkyys palkitaan. Pelkkä luotto siihen, että asiat järjestyvät ja elämä kantaa saa aikaan ihmeitä. Pidän asenteestasi elämää ja kaikkea kohtaan, ainakin sen perusteella mitä tekstiesi perusteella voin sanoa.

    VastaaPoista
  3. Minäkin olen kokenut saman: Asioilla on tapana järjestyä!! Pitää vaan muistaa esittää asia/toive tavalla tai toisella :))
    Hyvää joulunalusaikaa teille molemmille! Juttujasi on mukava lukea ja toivon teille kaikkea hyvää :D
    Yksi mummi Etelä-Karjalasta

    VastaaPoista
  4. Näinhän se on, että asiat järjestyvät. Ihanaa, että apua on saatavilla!

    VastaaPoista
  5. ei liity mitenkään asiaan mutta mieleen tulit: http://charmainepastry.blogspot.com/
    -annivain

    VastaaPoista
  6. IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...