11.6.12

Rajapyykki


Näiden kahden kuvan väliin minä vedän viivan.

Näiden kuvien välissä on vuosi. Vuosi ilman mitään kontaktia isäihmiseen.

"Soitan sulle ens viikolla"

Rajapyykki.



Meidän kotimme ovi ei ole enää avoinna. Meidän elämäämme ei enää mahdu. Tee on minun tyttäreni. En aio kertoa mitään tarinoita isästä. Tee ei tarvitse sellaisia satuja. Vastaan kyllä, jos ja kun tyttö itse osaa kysyä. Ja silloinkin aion olla vain rehellinen.

Olen rehellinen myös itselleni. On anteeksiantamatonta hylätä oma lapsi näin. Mikään selitys maailmassa ei riitä enää. Olen virallisesti, lopullisesti kypsä jättämään tämän elämänvaiheen taakseni. Olin ehkä rakastunut tyttö ja nainen, rikki monella tapaa, mutta olen tätä nykyä paljon sellaista, mistä isäihminen ei tiedä mitään. Tiedän nykyään missä seison, mitä haluan, mitä tavoittelen, keihin luottaa ja ketä rakastaa. Olen äiti, oman pentuni leijonaemo, enkä enää suostu antamaan mahdollisuutta satuttaa lastani.

Tämä on minun rajapyykkini, hetki kun kamelin selkä katkeaa. Pysykin poissa.

9 kommenttia:

  1. No sietääkin muuten pysyä poissa. Kunnolla.

    VastaaPoista
  2. En vain pysty ymmärtämään ihmisiä, jotka voivat noin vain hylätä oman lapsensa. Ei sellaiset ihmiset ole ansainneet noin ihanaa asiaa elämäänsä. Mä olen seurannut sinun ja Teen elämää neidin syntymästä asti ja oon sitä mieltä, että parempaa äitiä ei Teellä varmasti vois olla!


    http://ihmeellinenelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Toivotan onnea ja ilos teidän perheen, eli sun ja Teen elämään! Olette varmasti vahva voimakaksikko! :)

    VastaaPoista
  4. Oikein! Minusta ei ole mitään niin suurta kuin oma lapsi ja oman lapsensa hylkääminen kertoo kyllä ihmisestä paljon, vaikka en tosin osaa kuvitella mitä sellaisen ihmisen päässä pyörii.
    Paljon tsemppiä teidän kahden elämän tutkimusretkiin. :)

    VastaaPoista
  5. Hän ei tule varmaan ikinä käsittämään sitä, mistä kaikesta on jäänyt paitsi. Millä ihmeellä on pystynyt perustelemaan itselleen käytöksensä?

    Eikö olekin jännää, että esim. minä, joka en sinua oikeasti yhtään hitusen vertaa tunne, tiedän sinun ja Teen elämästä niin paljon enemmän kuin hän? Ja seuraan sitä mielenkiinnolla ja tästäkin sinun kirjoitukssta oli vähällä tulla itku.

    Olet kyllä mahtava äiti ja nainen. Hyvää kesää teille!

    VastaaPoista
  6. Kieltämättä, vuosi ilman kontaktia on liian pitkä aika. Säälittävä hän!

    VastaaPoista
  7. Hyvä päätös. Te ootte Teen kanssa ihan huippu kaksikko ja teidän elämää käyn seurailemassa vähän väliä. Mukava katsoo miten joku voikin pärjätä niin hyvin pikkuisensa kanssa kahdestaan ja tehä kaikkea mahdollsita mitä sinä teet vielä siihen päälle.

    VastaaPoista
  8. Voi olla että joskus, kasvettuaan aikuiseksi, eräs ihminen tajuaa tehneensä elämänsä pahimman virheen. Tajuaa, miten helvetin kova hinta oli sillä, ettei viitsinyt silloin soittaa. Jos niin käy, se katumus on juuri oikea hinta lapsensa hylkäämisestä. Se on anteeksiantamaton teko.

    Tee on erittäin onnekas, kun hänellä on noin rakastava ja omistautuva äiti.

    VastaaPoista
  9. tekee mieli sanoa, ettei se tyyppi ole selkeästi valmis isäksi. mutta eihän sellasta kysytä, oletko valmis, vaan pitää opetella olemaan äiti tai isä vaikka päällään seisten, se on pienten oikeus. jotain läpimätää hänen elämässään on siis oltava, että näin on tehnyt. perheen koko, jäsenten määrä ja sidosten biologisuus - sen Oikean Perheen määrittelee rakkaus, ei mikään muu.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...