9.1.14

Ilon aiheita: pieni kakkusuunnittelija

- Tiiätkö Tee jo mimmosen synttärikakun haluat?
- Joo, mä voin vaikka piirtää sen sulle.
- Siitä olisi iso apu. Selitätkö sitten myös?


- Täs olis mun synttärikakku. Se on pupu ja sillä on rusetti korvassa. Ja kakku on ISO! Eikä siinä oo yhtään kermaa päällä kun mä en tykkää.


- Olisko tää sellanen mitä tarkotit?
- Eiiii, ku se naama pitää olla niinku nukkekodin pupuilla on. Mä piirsin sulle, mitä kohtaa sä et ymmärrä?

 - Ai näin?
- Sä unohdit värittää sen. Minä voin auttaa sinua. Saanko kynät? Tää rusetti olis punanen ja pupu ihan saman värinen kuin nukkekodissa.


- Kelpaako nyt?
- On se ihan kiva. Laitetaanko mansikkahilloa?




4 kommenttia:

  1. Hihihi. Ihana tyttö! Tietää mitä haluaa :)

    VastaaPoista
  2. Oih! Teille on tulossa ihana synttärikakku.

    VastaaPoista
  3. Ihana! :D Niin kakku kuin koko suunnitteluprosessikin. ;)

    VastaaPoista
  4. <3!!!
    (hitsit kun mä en pysty kommentoimaan blogeissa -luen blogeja yleensä työkoneelta töiden ohessa ja tässä on jokin esto vissiin mutta nyt oli pakko kommata!)
    Iloista talven jatkoa teidän koko perheelle! :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...