23.3.14

Viikonloppu kaksin



Mieletön viikonloppu takana.

Perjantaina iltapukujuhlaa, ilotulitusta ja valssia kynttilänvalossa.

Lauantaina kaupungilla oleskelua, päikkärit, kylpemistä ja illallinen pitkän kaavan mukaan.

Sunnuntaina heräsin aamuaurinkoon kasvoilla ja kylkeä kääntävään mieheen. Täysin levänneenä. Naurettavuuteen asti rentona.

Vasta illalla tulin kotiin ja otin syliini yhden iloisen ja rennon kolmevuotiaan, joka oli viettänyt reippaan viikonlopun mummiloissa kyläillen.

Tämän voimalla jaksaa arkea taas aika pitkään. Minulla on perhosia vatsassa ja hölmö kestohymy. Minulla on ihana perhe. Minulle oikea mies, ja huikea tyyppi tyttärenä. Olen onnellinen.

7 kommenttia:

  1. :)

    Teillä on tapahtunut ihania käänteitä sillä aikaa kun olen viettänyt blogihorrosta :)

    VastaaPoista
  2. :)))))) Kestohymy! Ihanaa! Kivaa kevättä koko poppoollesi :)))
    Nyt kahden mummi

    VastaaPoista
  3. Olen niin onnellinen sun puolesta <3
    On mahtavaa kuulla, että kaikki meni hyvin ja saitte nauttia toistenne seurasta iiiihan rauhassa <3 <3

    VastaaPoista
  4. Onnea isolla oolla teidän perheelle! Hienoa!

    VastaaPoista
  5. Voi Onnea teille ♥ ja siis koko perheelle ♥ . Mullekin tuli hyvä mieli :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...