12.5.14

Kysymyksiä äidistä, tytär vastaa

Haastateltava Tirppa 3 vuotta ja 4 kuukautta.

Mitä äiti aina sanoo?
- Älä metelöi.

Miksi äiti on onnellinen?
- Kun mä olen ollut äitille ihana.

Mikä tekee äitin surulliseksi?
- Kun mä näytin päiväkodissa Liljalle limaista liskoa ja se pelästy ja mä jouduin mietintätuoliin enkä heti osannut pyytää anteeksi, niin äitiä harmitti kun se kuuli tätiltä siitä.

Miten äiti saa sinut nauramaan?
- Kun mä jotain näin siellä metsässä ja vedessä uimassa ja äiti sanoi että ne varmaan kutittais mun varpaita.

Millainen äiti oli lapsena?
- Mun ikäinen.

Kuinka pitkä äiti on?
- Kattoon saakka. Äiti on ainakin pidempi kuin minä.

Kuinka vanha äiti on?
- Enemmän ku viis.

Mitä äiti tekee mieluiten?
-Kattoo mun kanssa piirettyjä.

Mitä äiti tekee silloin kun et ole paikalla?
-Tekee töitä ahkerasti.

Missä äiti on tosi hyvä?
- Töissä ja käden antamisessa portaissa.

Missä äiti on huono?
- Taikatempuissa.

Mitä äiti tekee töissä?
- Leipoo krosiantteisia.

Mikä on äitin lempiruokaa?
- Salaatti.

Miksi olet ylpeä äitistä?
- Koska äiti on nauravainen.

Jos äiti olisi eläin, mikä eläin äiti olisi?
- Hattivatti.

Mitä sinä ja äiti teette yhdessä?
- Laitetaan ruokaa ja puuroon kanelisokeria.

Mitä samaa sinussa ja äitissä on?
- Meissä on molemmissa saumoja sisällä.

Mitä erilaista meissä on?
- Se henki mikä meissä on sisällä.

Mistä tiedät että äiti rakastaa sinua?
- Koska minä olen aina ollut äitille tosi rakas.

Minne äiti haluaa mennä?
- Pihalle mun kanssa keinumaan.

- Ja nyt äiti lopeta se kysely, kun mä kerron sulle niistä eläimistä, siellä oli niiiiiiin isoja sikoja ja sitten ihan miniminiminipieniä possusia ja ihania karitsoita ja sitten Leena huusi kaikille varoitukseksi että "Aasi puree, aasi puree!" ja sitten me paistettiin makkaraa ja mä nukuin bussissa.

12 kommenttia:

  1. Ihanat :) Pitäsköhän kokeilla, mitä meidän poika pian 4v vastailisi.. Mun lemppari näistä oli toi "Mikä eläin äiti olisi? Hattivatti" :D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Tämä täytyy varmaan toistaa joku toinenkin vuosi :)

      Poista
  3. Voi kuinka ihania vastauksia :D<3 Olisi tosi hauskaa jos joskus tekisitte yhdessä videopostauksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajatus on aika pelottava. :D Mutta pistän korva taakse.

      Poista
  4. :D <3 Millainen äiti oli lapsena? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitini mielestä T on täsmälleen samanlainen kuin minä pienenä, yhtä kamala ja yhtä ihana. :D

      Poista
  5. Ihania, Tirppis vaan on niiiiiin ihana ♥

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus kokonaisuudessaan, mutta jotenkin extra koskettava vastaus tuo "Meissä on molemmissa saumoja sisällä." Niinhän se on meissä ihmisissä. Kyllä lapset tietää. ♥ :)


    Pienessä kylässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika syvällistä, molemmissa on saumoja sisällä mutta eri henki. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi. ♥

(Yli 2 viikkoa vanhoihin postauksiin tulevat kommentit menevät valvonnan kautta, joten ethän ihmettele, jos kommenttisi ei tule heti näkyviin)

Muuta blogissa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...